Sunday, October 5, 2008

Jalan2 di Sunway Piramid....

Maka pada hari Sabtu iaitu semalam, kami telah pergi jalan2 di Sunway Piramid....Entah mengapa takde mood nak p beraya....jalan2....window shopping jer....nak beli apa pun tak tau... pastu singgah World of Cartoon....nampak cermin mata...
belikan kat Fatin yang ini...
lawa tak? Perasan jer kan? Hehehe....Pastu konon2nyer nak balik, tapi hujan lebat pulak, kami ni tertinggal stroller itu yang maleh bebenor nak berjalan, yelah Fatin boleh berjalan sendiri...Rafiq pulak tak kurang beratnyer....last2 nampak stroller Sunway Piramid....cuma letak deposit RM50, dgn lesen memandu, p lah jalan2 selama mana yang hangpa mau...bila pulangkan stroller, dapatlah balik duit dgn lesen tu....best kan?
Nilah rupa strollernyer.....boleh berebut pulak anak2 aku nak naik stroller tue...
last2 aku layan Fatin naik ni...terpaksalah aku ngekor....uihhhh!!! Jauhnyer Fatin pergi...sementara tu Rafiq pula tido...jalan2 sikit lagi lalu tepi kedai Pretzel,
Fatin biasalah...minta stix.....
beli kat dia, duduk dan makan....pastu, suruh Fatin kutip sampah, buang dalam tong sampah....kemudian kami pun balik...oh!!! Sungguh boring.....

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..sian akak...nape x g kuantan beraya?

Aida Fidah said...

Tak teringat pulak...kalau ingat pun, nak ke KRZ pg?

Mungkin jugak kan...kenapa Acik tak ajak awal2 ari tuh...

Bestpren KRZ (kawan di maktab) ada kat Kuantan tau!

Ruginyer....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog