Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 23, 2008

Jusco Jcard Day

Selepas makan malam, aku ajak KRZ p Jusco One Utama.... kononnya pegi pukul 10 maka akan kurang lah manusianya... tup tup... sama jerk.... Mujur section yang aku nak p tu, kurang ramai.... kan semalamnya aku dah p survey.... aku nak cari baju merah untuk dipakai pada hari Jumaat dan satu lagi baju kasual untuk pergi Hi-Tea.... memang banyak pilihan, tapi hanya KRZ yang tahu yang terbaik untuk aku.... Jadi memang kena beli dengan dia la....Tak kosa nak bergambar kat sana sebab terlalu ramai orang... naik sewel melihat org ramai2 macam tu... sempat snap gambar Fatin jer sambil dia main belon.... balik umah, barulah aku ambik gambar baju2 tersebut...he he he....

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe...soping ek..
dah gaji katakan..

soping dipavali kan..ammmmaaa!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog