Thursday, October 30, 2008

Panitia Pendidikan Agama Islam Berposing!!

Sedang aku sibuk mengerah budak2 kelas aku menyiapkan nature card, tetiba Hani datang mintak pinjam kamera, aku pun malas nak layan kononnya, bagi jela kan.... tetiba telefon berbunyi "Lemak manis ala amboi2, santan kelapa ala amboi2, kupandanglah manis ala amboi2, anak siapa....." Rupanya Hani call suruh aku p surau... ada ke dia paksa aku amik gambor ahli panel.... aku pun alrighty saja tapi, sebab ada kelas budak baikkk lepas rehat, aku macam gundah gulana jugakla.....
Bila aku masuk jer surau,
depa tak ready lima sen pon.... jenuh suruh berdiri beratur....
dah beratur, tetiba nak p amik kusi untuk geng2 jantan pulak... sekali lagik aku kena tunggu... dalam hati dah berjampi serapah jangan la bebudak kat atas tu berbunuh2an pulak sementara aku kat bawah ni.....
Inilah dua keping yang aku hamik... rasanya yang gambar kedua yang terbaik.... oklah yer...Bye!!!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog