Thursday, October 23, 2008

Tetiba hilang rasa boring! Kenapa yerk?

He he he... maaflah sekiranya hangpa nak kata aku mengada2 pun, terpulanglah pada individu yang menilai... tetiba hilang rasa boring ya amat aku petang semalam... kenapa? KRZ tetiba balik... nak mengecas handphone, aku sooooooooka sangat!!! Bukan saja cas hanphone, dia sempat ajak aku p dating, minum petang di kedai mamak berhampiran rumah aku..... Ha, inilah wajah KRZ sedang menilik courenya dari jauh!!! "Kesian kat keta aku"katanya dalam hati.... (pandai2 jer aku buat dialog kan?).... Pastuh, aku baru tingat tadi p klinik tak amik timeslip lagi.... bergegas ke klinik pulak...gerun tengoh awan dah berarak.....nak hujan lebat..... dah amik timeslip...aku pun pulang ke rumah.....Tamat!

1 comment:

Arechick Lana said...

eeee...very lomantik yek!
bagus la...

cayang menyayang..
cinta di kenang..
perasaan menjadi rindu...wooo woo

*sila nyanyi dgn penoh smgt*

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog