Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 23, 2008

Hi-Tea di Hilton

Setahun sekali jer...macam raya pulak... yelah, memang susah nak adakan aktiviti melibatkan semua kengkawan sekali gus... itu pun ada juga yang tak dapat hadir kerana pergi kursus, ada yang pg appointment la.... baik, kita teruskan.... aku siap balik awal lagi kononnya nak bawak Mas yang nak setting tempat... memanglah waktu kami sampai tu masih juga awal...sebab aku balik umah....bila aku balik umah, terpaksa aku update blog aku walau pun sebuah citer.... Terasa sungguh bertanggungjawab pula bila menaip ayat sebelum ini..... bila sampai, ada barisan kerusi panjang....
duduk disini dan berposing mana patut...Fendi, Mie & Boss, Khazran & Mas,
kumpulan ini pun sampai sama waktu dengan aku....Masuk2 jer terus nampak makanan.... sebab ramai yang belum sampai,
maka kami sesuka hati posing sana sini...hehehe...antara makanan yang sangat sedap!!! Datin DEL tunjuk skill kacau rojak.... Makananku,
Chinese Fried Rice, Baked Potatoes, Kerabu Telur-super sedap, Lemon Flavoured Fish-super duper sedap dan sotong goreng cili kering....Oh! Semua pun sedap!
Nora, Maz & Tinik.... Parvathy, Saleen & Ana....
Maz & Family....Solah, Willi (sori weh, muka separuh!), Nad, Aku & Abi...OK yang ni dah nampak muka Willy... Faizal, Abi, Sudin, Solah & Willy.... Table sebelah.. Nadia, Arfah, Anis, Ila & Ain... Sherry....
Ais Krim Kacang.....Puan Cik Vivy....Liza nak tunjuk skill..... Mas tersenyum girang!! Azril & anakanda...
Pasangan romantis.....Mie, Wani, Wa & Nik.....Norli, Zue, Mary, Atol & Eton..... Mak yong: Chia bersama dgn Pn. Choong.... Nor, Khaty, Hana & Kar... Ingat lagi tak? Yang ini Puan Tinik....alah, yang merupakan jiran 'jaaaauuhhh' aku... hehehe...
Datin DEL, Puan Guok & Puan Lim a.k.a Nenek Jangok...hik hik hik...
Kak Ros & Suami... Maz, aku & Liza.... Acara bagi hadiah...Aku bagi kat Hana....harap2 kau suka....
Hana pulak bagi kat Arfah.... amboi2, senyum lebar nampak!!!!
Kendian aku menyibuk kat meja VIP ni, dari kiri...Pn. Lim, aku, Datin Del, Lily, Pn. Choong & Vivy...
Aku dapat hadiah dari Pn. Saleen.... Kawan lama... Liza, Ngan, Sherry & Boss..Yang ini aku dalam toilet...dah kena penyakit adik aku, Acik... hehehe....
Last sekali yang aku makan...ABC..... Gambar yang terakhir ni, snap dua kali...First... Second..... Kemudian kami pun pulang...oh! Sangat kenyang..... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

alahai..so comel gabo last tuh..

ye kak..gambo lam jamban menampakkan kita slim kan!mukakakak

Aidafidah said...

Memang, jenuh jugakla, posing nak bagi nampak kurus...

Hehehe..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog