Friday, October 31, 2008

Kisah hari ini: Gambar Guru & Staff

Sejak dari hari Rabu lagi Datin DEL dah tulis suruh cecikgu pakai baju merah/maroon tudung kaler beige... jadi sapa2 yang tak menepati syarat tu memang pagi2 waktu assembly dia dah p sound ler....Selepas tamat perhimpunan, ada sesi bergambar guru2 dan staff SKBSD1, tapi sempat jugak aku p makan nasi lemak.... takde pilihan, itu jer yang ada.... tak sedap pun cekik saja.... sebelum tu, sampai jer skul, aku snap muka aku dulu... hehehe... bila semua berkumpul, kat atas pentas tu jadi macam kat Uptown sebab banyak handbag dilambakkan kat atas pentas..... dan gambar keseluruhan aku tak dapat, cuma yang kandid2 saje...saksikan yer....

Tengoklah Datin nie, dia memang suka bersusah payah gini.... aku pulak duk tengah2 dah tak tahan berpeluh ala2 mandi.... Rasanya semuanya pun rasa gitu sebab kena rapat2 kan... Sekian... Tata!

1 comment:

Arechick Lana said...

huhu..ni jgn lenggang kangkung depan lembu eh..

kang ada yg kene perambat kang..dishh!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog