Sunday, October 12, 2008

Perkhemahan Unit Beruniform SJKC Kheow Bin

La la la! Seawal pagi kami dah keluar rumah dengan penuh bersemangat nak p bertugas di sekolah yang dah kami jumpa semalam....
Inilah wajah kami otw....
sangat ceria ok!!!! Napa KRZ termalu2 miow? Hehehe....Bila kami sampai...kami adalah jurulatih yang terawal...maka terpaksa tunggu pegawai kami....tak lama lepas tu, ada kot dalam 10 menet,
En. Anuar pun sampai...ala2 bagi briefing, gitu...
KRZ pun dah siap ngangkat tali untuk flying fox....ini pulak bahagian aku.....pandu arah....untuk pandu arah ni tak susah sangat...cuma kita cari bearing menggunakan kompas, catat dan p ke arah yang diambik bearing tadi untuk diletak penanda....
buatlah sampai lebih kurang lapan penanda....dah siap, tinggal ajar bebudak jer nanti macam mana nak p cari....selepas aku siap setting barang2 aku, aku ni dahlah tersangat lapar sebab dari pagi tadi aku cuma minum segelas air jer...konon2 nak ajak KRZ, rupanya depa tak siap lagi setting tali flying fox tu.....
doklah tarik!!!!....boleh ker sambil tersenyum?...hehehe...
tali yang ditambat...kenalah balut pokok tu yer...pokok pun tau sakit...
dan satu lagi memang kena jaga tali pon.....
nak pakai lama kan....Tarik!!!Tarik!!!!Tarik!!!!! Yang kami ni kaum hawa jadi penonton jer....bahaya tau!!!!
Dah sudah!!!
Ni pulak gambar tali keselamatan yer.....dah siap barulah merasa nak makan...
menunya mee goreng dan teh susu.....
ok...time to get serious!!! Ada 2 kumpulan sempat aku bahagian pandu arah sempat ajar.....lepas rehat kedai pandu arah ditutup....
ini wajah KRZ bertugas dibawah....menyambut bebudak turun dari atas....
yang ini pulak stopper.....kedai satu lagi...adalah Ikhtiar Hidup....
ini antara makanan yang disediakan.....
satu lagi kedai, aku lupa nak ngambik gambor la...... kedai Radio Amatur....Kami berhenti rehat jam 12.30....sempatlah makan dan p solat....lepas tu kedai flying fox dibuka stakat pukul 3 sahaja kerana hujan turun selebat2nya....so dalam pukul4 semua sudah setel la...
masa penyampaian hadiah....sangat best hadiahnyer...tq very much!!!!
Barisan jurulatih...muka penat la ni....
KRZ...aku....beramai2.....Sebelum pulang, masih sempat lagi mereka menjamu
kami dengan minum petang...terima kasih sekali lagi...
Ini gambar aku bersama Diana dan Yan...Sekian....

2 comments:

Arechick Lana said...

akak..nti suh KRZ wat flying fox kat block apartment akak..

acik dah lama x naik nih..
gian la plak.leh ek?ek?

Aida Fidah said...

Semata2 nak bagi ko naik jer?

Jomlah akak bawak Acik p kem... penat tau nak memasang tuh...

Kat kem sanun, tinggal naik jer...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog