Friday, October 3, 2008

Coure KRZ....

Coure KRZ dibeli tahun 2004, selepas kehilangan BET..... khas untuk kami balik ke Pulau Pinang menghadiri majlis konvokesyen.... kenapa malas pulak tetiba aku nak bercerita eh!!! Takpelah biarlah aku sambung lagi sikit2 mana yang termampu yer....Berikut adalah beberapa keping gambar coure KRZ sebelum transformasi.....
Ni kat umah Kak Sal....Yang ni pulak, kat umah kami...
Berikut pula gambar sedang bertukar...mengikut turutan...oh! Sungguh buruk kerana belum dicat....
Gambar aku yang setia menanti jangan dilupa yer...aku kan peneman setia KRZ!!! Hehehe.....
Dah siap!!! Yang terbongkok2 tu namanya Raja...penjual dan pemasang body part......
Thanks anyway.....
Kemudian hantar ngecat kat Ah Chin...
ni ha gambar KRZ dgn beliau....Baik, sila tengok perbezaan sebelum dan selepas yer.... Tamat!

2 comments:

Arechick Lana said...

eh eh..ni bile pasang ni kak???

Aida Fidah said...

tak ingat deh...

tarikh kat gambar salah...

tapi rasanya dalam tahun ni jugak...

awal tahun ari tu kot...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog