Sunday, October 19, 2008

Kisah Seram!!!

Pada suatu malam, aku dengan Fatin saja yang masih lagi tegak....sementara KRZ dah lama berbaring... alah, malam yang aku buat kertas soalan tempoh hari....
Sedang aku sibuk pulun nak siapkan kertas soalan tu, tetiba, Fatin pandang tingkap sambil panggil "Meh! Meh!", siap gamit tangan pulak tuh!!!!
Cuak jugak aku.... tapi dari dulu lagi, aku kalau aku takut pun, aku mesti nak tengok... dan seperti biasa bila aku nak tengok, mesti tak nampak!!!
Kejadian tersebut berulang buat kali kedua.. Sekalilagi aku pandang, masih jugak tak nampak apa2....
Bila aku tanya KRZ keesokan harinya, dia kata bebudak memang boleh nampak benda2 tue.... Oklah yer....tamat sudah cerita...bye!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

wahhhhhh...serams!serams!!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog