Wednesday, October 8, 2008

Mari pergi Beraya!

Malam tadi aku ngajak KRZ ke rumah anak murid aku Ahmad Al-Amin yang terletak di Jalan Margosa, BSD....nak ngantor duit jualan kurma... cadangnyer nak p ngantor jelah sebab KRZ nak p beraya umah kawan radionyer di Kepong... udah sampai, Tuan Haji Adnan takde, outstation kat Ipoh, jadi wife dia ajak kamik masuk dulu... makan2 kuih, sembang sikit2, tengok2 dah seploh setengah...kansel hajat nak p beraya kat Kepong tuh.....sambil tu...
nilah antara kuih yang dihidangkan, Fatin punyalah suka kuih cornflakes tu... Rafiq pula seperti biasa, macam2 idea....pijak Fatin untuk panjat mejalah, merangkak bawah mejalah...
ada2 saja ideanyer...last sekali...
gambar kami...hehe...tangkap sendirik jer...
malu jugak ngan Tuan Umah....
oklah yer...BYE!!!

2 comments:

Arechick Lana said...

ewah..sedondon biru gitu...
kurang dah bengkak pipi akak ek..

Aida Fidah said...

Yea... tapi masih sakit...

hu hu hu...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog