Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

Aku mendapat panggilan!!!

Yer, aku ceritakan hal semalam sebelum nak perhimpunan pagi, aku dapat panggilan dari kawan lama aku kat Johor....
biar aku panggil dia Fasya jer...kenapa tetiba dia call aku pun tak tau! nak kata teringat mungkin la kot, sebab aku pun baru je mimpikan dia...
*aku bermimpi Fasya bersama2 2 lagi sahabat karibnya yang dulu aku biasa tengok depa bersama2la...iaitu Yan dan Romy....kat kantin, kononnya nak makan sama2....
macam tak caya pulak, aku mimpikan dia, dia pun teringatkan aku....sebelum ni, ada beberapa kali aku try nak contact dia, paling terbaru nak hantar ucapan selamat hari raya, tapi tak pernah dapat...
akhirnya pagi semalam dapat, itu pun dia minta dari Masni...thanks kak Masni...apa khabar akak sekarang ek? Aku memang rindu kat korang suma tapi apalah dayaku.... Saja2 nak pegi bukannyer dekat...
walau pun dulu aku biasa pecut pagi2 dari KL sebab dulu aku skolah petang... Maaflah yer, sekarang ni aku masih lagi tak berkesempatan untuk menjengok rakan2 di sana....
Pada kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf di atas segala keterlanjuran kata aku sepanjang aku bertugas di SK Kempas, Johor Bahru....aku tau, mulut aku memang laser...aku sedar!!!
kesalahan korang pulak? Aku dah maafkan kecuali insan yang bernama 'R' (Masih lagi teringat peristiwa aku masuk bawah meja ank ambil buku:dia tak tau aku kat bawah meja: dia kutuk aku!!!):-Ko memang hampeh!! Ko ingat ko hensem sangat ker? Tapi kalau ko dah bertobat, aku ampunkan jer salah ko tu...
Oklah yer kawan2, sampai jumpa lagi, maaf yer takde gambar....nantilah kalau aku cari jumpa akan ku tepek barang sekeping dua gambar dedulu kat Johor... sampai jumpa lagi...Wassalam...

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..takleh blah..

akak amik buku bwh meja,dia leh terkutuk akak??kantoi.kantoi.

Aidafidah said...

Yer! Memang best kalau ingat muka dia waktu tu...

Dia dengki akak baik dgn penyelia petang...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog