Monday, October 20, 2008

Miting KCT lagik!!

Entah apo yang di mitingkan aku pon tatau! Mengalahkan montori pulak deme nie.... Sampai jer ujan lebat.... Rafiki pulak tido, tinggal dia dalam keta...
KRZ pon mula meting,
aku pon mula makan.... gila tamak, oder 2 set roti bakar, sebab biasanya, Fatin makan banyak...last2 tak habis suku....sudah membazir... pastuh Acik oder CKT....takleh jadik, aku pon oder gak, bila sampai, Acik kasi aku makan dulu....
pastuh, baru teringat tak amik gambor lagi....
ni ha...CKT abang hensem!!!
Fatin buat muka boring....(tak habis2 Ummi ni amik gambar...)
Licin aku makan... opp!! Sebelum tu aku teringat nak jenguk Rafiq dalam keta, dari jauh, aku nampak mata dah terbuntang hitam...
bila nampak aku jengok dia, terus dia nangis....
bersusah payah mengambik Rafiq ...dengan payung bagai... nasib baik Acik tolong....
Ok, ini gambar Acik sedang nyam nyam... Fatin yang amik....
kendian Ina datang,
membawa khabar gembira....tahniah! tak lama lagi la tuh....InsyaAllah..... banyak2 sabar yer....
Lupa lagi bab beg ni, RBD yang jual....
aku bawak p skul ari ni, macam tak mendapat sambutan jer... takpe...aku pulangkan nanti...bila jam menunjukkan jam 12.30 baru kami pulang...kali ni konvoi ngan Acik.... Lain kali boleh je konvoi lagi kan....Bye!!!

1 comment:

Arechick Lana said...

fatin sangat pandai amik gambo..
nampak efek kurus acik tau..muhahaha

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog