Thursday, October 30, 2008

Upacara sedut gambar...

Yer, namanya sedut... kan dah siap ke pasar malam beli makan yang berbagai2.... makan tiba masa yang dijanjikan, Acik sampai dulu... lambat jugak si Juan tu sampai...Acik sampai bawak donut... sangat cantik dan lawa serta sedap....
Tengoklah Fatin..... "Kalau takde orang tengok, mau saja ku cucuk2",
kata Fatin dalam hati....
Aksi Fatin bila aku nak amik gambor dia makan donut....Bila Juan sampai, aku ngan penuh
semangatnya turunkan kuih raya,
tapi ini pulak yang berlaku...
anak2 buat balang2 kuih tu umpama lego, disusun tinggi2... alohai anak2, itulah satu2nya barang luminarc yang ummi ada tau! Sambil2 sedut gambar,
KRZ buat slideshow.... Dah siap sedut semua, acara makanlah pulak.... Asyik amik gambor org jer,
paksa KRZ snap gambor aku... ni pulak, my hero....
Akhirnya, lebih kurang jam 11.30, mereka pun pulang dengan berat hati.... puas aku suruh bawak balik makanan sup tadi, takde sape pun teringin... last2 esok pagi, jadi makanan tong sampah jer.... hu hu hu... membazir dan sedih..... sebab dah jadi kawan syaitan.... hu hu hu... Tata!!

2 comments:

Arechick Lana said...

oh..membazir..ruginya kan kak..

apa nk buat..dh over kenyang...
nampak dalam gambo tu acik buncit..serius!!!!!wargh!!!

Aida Fidah said...

Takper, perut buncit boleh cover, muka tu yang penting, kalau buruk kan ke susah nak bagi cun? Hehehe...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog