Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 30, 2008

Mari Pergi Ke Pasar Malam!!

Alkisah aku dah berjanjian dengan Acik & Juan yang mike nak mari rumah, aku dengan malasnya tanyak KRZ nak beli apa? Maksud aku nak beli bahan & barang apa untuk masak..... tup tup, KRZ kata, jom p pasar malam...YAAHUUUUU!!!!! Lagi senang keje aku kan, siap duit jer....
Wajah yang pertama adalah wajah anak dara kesayangan aku ni... bukan main happy lagi....
yang ini pulak, suasana di pasar malam.... KRZ mendukung bujang.... kesian KRZ, tengah penat baru balik keje....
mula2 sampai, Fatin mintak air...
dapat air soya dipegang plastic cup ni, sampai abis air tau!! Jalan satu round, kami beli rangka ayam, martabak, sejenis kuih tradisi,
mee/beehun/kuay teow sup
dan sate ayam 50 cucuk.... harap2, depa sukalah nak makan nanti... selepas ini anda akan menyaksikan upacara sedut gambar dari kamera mahal Juan Affendi..... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

yeahaaa...sangat best makanan2 itu..

akak..tula cam tersegan2 diri ini..cam nyusahkan akak gan KRZ jer..

tp kalo x nyusahkan..sila la ajak lagik.miahaahaha.

cepat hapdetttt! ;p

Aidafidah said...

Ye la... sabor! Lain kali tak jemput pon, sila datang... dan sila makan...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog