Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Open house KBR & KBS

Sebenarnya pada malam autoshow tu, aku ngan KRZ mem'blah'kan diri secara awal kerana KRZ nak p open house kawan2 radio... satu di West Port, dan satu lagi di Jalan Kebun. Sampai ke destinasi dah lewat, plus Rafiq kan nak demam, jadi dia merengek2, tido...aku pun jadi mengantuk yang teramat sangat..... kat rumah Wak Lan(KBR) saja aku p, makan lebih kurang.... waktu sampai Jalan Kebun tu, aku dah tak larat.... kesian KRZ, tak boleh duduk lama, dia p bersalaman jer....Alkisah bila balik dari Jalan Kebun, KRZ sempat lagi singgah kat Upin.... apa kejadahnya! Aku memang dah tak larat! Kesian kat Ina & Acik, tadi aku dah janji nak datang semula, tapi bila datang, aku lena pula..... sori yeh.... Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..nampak je KRZ..tanya dia..dia kata akak dah dodo..huhu.

Aidafidah said...

Jangan marah yer...

Lap u...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog