Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 23, 2008

Aktiviti di sekolah hari ini....

Sebenarnya, aku sendiri yang rasa aktiviti ni best.... tak tau pulak apa pendapat orang ramai.... sebelum mula aktiviti, aku collect buku teks... sesiapa yang bawak mesti hantar... esok kena kutip lagi... main dengan budak2 ni, nak esok bukan boleh minta hari ni...kena minta 2 minggu sebelum.... takde tempat nak letak, aku bentang tikar dan susun mengikut subjek..... kemudian dengan semangatnya konon2 nak isi nama untuk bulan November.... tapi baru saja aku tulis, tulisan aku cam semacam jer...jadi aku berenti dulu... nak tulis pun kena tunggu mood.... aktiviti dimulakan dengan arahan mencari rakan kumpulan, had ahli adalah seramai 4 orang.... kemudian, aku agihkan kotak Kek Lapis D'Lah untuk kumpulan budak2 lelaki dan kotak Kurma Lyna untuk bebudak pompuan, setiap kumpulan juga diberi 2 helai sugar paper untuk membalut.... memang kelakar tengok bebudak ni membalut... macam2 cara.... siap aku marah2 lagi sebab depa prabihkan selotape aku...hik hik! Kesian, mula2 aku suruh, kemudian aku marah! nasib baik depa dah faham.... Bila dah siap balut, aku suruh depa hias pulak berserta meletakkan nama kumpulan masing2 dengan jelas....dah siap semua, aku tolong susun kat depan kelas... biaq depa rasa bangga dengan hasil kerja depa.... Last sekali aku suruh setiap kumpulan posing....
Kumpulan 1. Princess 2. Ben 10 3. Barbie 4. Naruto 5. Diamond 6. King Titan 7. Transformers 8. Fiona 9. Digimon.... Tamat kisah hari ini di sekolah....Bye!

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..nama gempak2 je dibubuhnya..

Aidafidah said...

Depa buboh sendirik la...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog