Tuesday, October 21, 2008

Hari kedua peksa!

Selepas perhimpunan pagi, kami guru2 yang kena betugas pada jam 9.10 pagi bergegas ke kantin untuk makan....
nilah sarapan merangkap makan tengahari....ni pulak geng cikgu lelaki....
bebudak ada paper PSV... kenalah aku buat serba sedikit penyediaan bagi memastikan bebudak yang takde bahan nanti idokle duduk melopong.... aku nak sediakan gambar topeng... mula2, aku paksa Azril lukiskan muka topeng tuh, pastuh, aku ikut pulak guna marker.... pastuh aku potostet 5 keping, aku tepek pulak atas kad manila, bila gam dah kering, barulah aku gunting topeng tu dan tebuk mana2 lubang yang patut : lubang mata, lubang hidung, lubang telinga & lubang mulut....
Inilah rupa topeng yang sudah sedia untuk ditekap.... ada lima semuanya... aku tepek kat whiteboard, buat contoh.... ni ha, antara hasil kerja murid....ni pun, kerja murid.... dan ini pulak, contoh yang akhirnya aku tepek kat kelas.... Baik, ini tambahan citer,
KRZ datang jumpa aku dulu sebelum g skul...
gambar ni dia tgh ngusik Cik Fatin yang nak terkam aku....
Memang tiap2 hari macam tu, kena belikan dia air kotak atau pun kek lapis apollo... barulah dia dengan senang hatinya melambai2 kat aku....hehehe... Tamat sudah! Bye!

1 comment:

Arechick Lana said...

hehehe..leh pinjam topeng tuh wat rompak bank tuh..

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog