Thursday, October 16, 2008

Jalan-Jalan di Kuala Lumpur

Hari Selasa malam, KRZ mengajak aku p KL, nak cari handy untuk aku katanya...maklumlah, hujung tahun ni nak periksa, tapi aku baru 2 kali qso dalam jaluran..mestilah dia risau kalau aku tak lulus kan? Pastuh katanya nak p Shah Alam...aku pun ok jer... sampai KL, jalan nak ke Bukit Bintang memang sesak, dahlah hujan lebat, guruh berdentam-dentum, kilat sabung-menyabung... boleh anak2 aku layan tido pulak!!! Sabar jelah... sebelum sampai ke Low Yatt Plaza, KRZ singgah satu stall kawasan tepi jalan, sempat jugak dia berhenti jumpa kawan radio... apa nama aku dah lupa pulak...sori yer... Lepas 10 minit, tetiba anak2 bangun.... Fatin pon menjerit2 panggil ayoah!!!... Ni Fatin yang amik...jadilah kan?..hehehe... kemudian kami pun sampai Low Yatt...masuk2... nampak macam banyak kedai yang belum tutup...teruskan jalan....KRZ dgn Rafique.... Fatin yang suruh kami singgah kedai.... tapi tak singgah pun...KRZ pun siap2 keluarkan duit konon2 nak membeli ..tapi hampeh, kebayakan kedai di atas sudah tutup....*tempat kami masuk tu hanya kedai makan sahaja... Kecewa kata KRZ tak dapat apa yang dia nak...pastu kami terus gerak p Shah Alam...

2 comments:

Arechick Lana said...

hehehe..ni ari yg acik MC tu kan..
low yatt tu nama je tempat org soping sakan..tp tutup kedai sekor2 bapak la awai..sblm kol 10 dh sebok2 tarik pintu kedai.

patot diorg bukak doplohpatjam kan!muhahaha..keji.keji.

Aida Fidah said...

Apa kejadahnya nak menunggu 24 jam?

Macamlah ko tu rajin sangat nak mari soping!!

Hehehe..jangan marah ek!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog