Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Cuti-cuti Malaysia - Lost World of Tambun

Lepas rehat kat skul tadi, adalah satu masa free, aku naik ke opis...tengok atas meja kak Wa ada satu sampul berisi baucer
Lost World of Tambun-School Holiday Promotion.....Saja nak tunjuk, seikat aku rembat!!!
PROMOSI YANG DITAWARKAN:
Adult ~ (Then) RM25 (Now) RM18.90 only
Child ~ (Then) RM19 (Now) RM14.90 only
*Promosi sah sehingga 30 November 2008 sahaja
Tetiba aku teringat ada terdengar KRZ sembang ngan kawan dia yang datang beraya malam tadi, Kamarul..katanya nak p situ Sabtu ni...jadi aku pun meroger Acik suruh dia tanya kot ada sesapa nak join.... kalau tak mau join pun, boleh jugak mintak baucer ni pada aku yer....banyak2....kepada kengkawan sekolah, sila mintak yer...jangan malu2 tau....PERCUMA! (aku bagi percuma-nak masuk kena bayar jugak!!!).....Aku tak tau kenapa KRZ setuju ari Sabtu nih, rasanya ada majlis hari raya kelab radio dia...tapi apa pun harap2 dapat pegi kan....mesti seronok, dah lama tak pergi bercuti...last hari tu yang pergi Melaka....Oklah yer, malas pulak nak bercerita!!!Wassalam!...

2 comments:

Arechick Lana said...

akak..kawan2 KRZ ada skalik ke?
aisey..segan la plak.

akak,
kita memasak la pape yg ptt wat bekal.mihun ke..sandwiches ke.
tontong duit.jimat belanja deh

Aidafidah said...

Udah2 la perangai buat2 malu tu dik.... buat2 jer macam kenal lama... KRZ bagi idea jer...belum tentu depa nak ikut skalik nanti...

boleh saje nak masak, lagi, selain mihun dgn sandwiches, Acik nak makan apa?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog