Thursday, October 16, 2008

Nasi Goreng Basi!

Alkisah pagi tadi seperti biasa, KRZ mesti datang jumpa aku dulu kat skul, sebelum dia pulak p skul... biasalah... Fatin mesti ajak aku p kantin membeli.... tapi KRZ tak cakap apa2 pun...tup2 dalam pukul 11.24 pg, dia sms aku berbunyi "ada buat nasi goreng td. jangan makan nasi tu. dah basi. dah goreng baru perasan." He he he...tulah masalah nasi yang kami masak...semuanya cepat berbau dan basi....Balik ke rumah, aku tengok, ada sekuali nasi goreng!!!
Sayangnya!!!!Apa lagi nak dikata, tak ada rezeki kami....

2 comments:

Arechick Lana said...

hahaha..syg la...

sekuali tu.....xpe2..nxt time masak sekuali lagi pastu ajak acik perabih!hahaha

Aida Fidah said...

Ok set saja...
Ko ni kalau pasal makan...
Anytime, anywhere..kan?

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog