Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 11, 2008

Maafkan Aku....

Maafkan aku kerana telah menangguhkan penyiaran beberapa cerita.... dah katanya sakit kepala, maka terpaksalah aku pending beberapa cerita... yang cerita hantu tu pun aku paksa diri untuk menyiapkannya, kalau ada kekurangan, maafkanlah aku....disaat entry maaf ni kutaip pun, aku masih lagi sakit kepala, baru pulang dari jadi jurulatih kat Batu Caves, waduh.....tadi dalam keta pon, tido jer...kesian KRZ kena drive sorang.... Maaf sekali lagi yer.....nantikan cerita terbaru selepas ini, TUNGGUUUUU......

2 comments:

Arechick Lana said...

mengapa asik penin sajo kak?
gandong eh?

opp..opp..terlebih sudahh

Aidafidah said...

Pandailah ko, kata aku ngandong...
Lambat lagilah...

Tunggu Fatin & Rafiq skolah....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog