Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Mari Membaca Buku Cerita Besar!

Hari ni aku terlupa nak bawa kamera da...nasib baik ada Mie, pinjam camera dialah.... * nanti aku lapang2 aku citer pasal kawan aku ni pulak... sementara nak menunggu kamera sampai...aku mengulangkaji lagu ni dgn bebudak:~
Doe a deer, a female deer Ray, a drop of golden sun Me a name, I call myself Far, along long way to run Sew, a needle pulling thread La, a note to follow so Tea, I drink with jam and bread That will bring us back to Do...oh oh... Do Re Mi Fa So La Ti.....
mula2 mesti ada gambar aku... yer....pencerita untuk hari ini.... dan ini pulak buku2nya...ni aku menggayakan seolah2 aku sedang bercerita, padahal bebudak dah baca dalam kumpulan waktu ni.....
nilah gambar mereka...
yang lelaki...yang perempuan....dan akhir sekali....3 aksi 1 Setia....
1. X
2. Hooray!!
3. Smile.... Tamat....

2 comments:

Arechick Lana said...

kiut...kiut!
buku lagi besor dr budak2 tuh..huhu

Aidafidah said...

Budak2 biasalah...buat2 batak.. padahal, dah selalu cikgu2 bacakan...

Tu pun, ada jugak yang sengal tau!!!

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog