Sunday, October 5, 2008

Mari Beraya ke rumah Uncle!

Selepas Bonda KRZ pulang, kami terus menuju ke Shah Alam, niat KRZ memang nak beraya di rumah Uncle.
Ni waktu kami baru sampai Dataran Shah Alam, baru lepas hujan...
Rafiq tido...Fatin pulak menikmati pemandangan...Dah sampai umah uncle...
nilah orangnyer.... Eri...KRZ pegang Rafiq sambil menyembang...
dulu Rafiq datang, dok dalam perut lagi.....Oh! Sungguh baik hati mak uncle kerana menyediakan kuay teow goreng...Terima kasih!
Kelihatan Fatin sedia nak makan...hehe...selepas itu kami pun pulang.....Bye!!

2 comments:

Arechick Lana said...

btol2..last dulu rafik dok lam perot lagik..dan akak masa tu sombong giler gan i tau..muhehehe

Aida Fidah said...

Bukan akak sombong la...Acik yang macam tikus nampak kucing...

Nampak sangat muka aku ni bengis!!!

Huhuhu....

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog