Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 19, 2008

Mari bermain bersama camera Apple!!

Sungguh gumbira aku sebentar tadi bergelak tawa bersama KRZ ketika menggunakan pc kat SR Sri KL.....Kedua2 kami siap terkeluar air mata lagi,terguling2 lagi ketawa.... Baik...mula2 kita tgk gambar ni....
Kembar KRZ.....
Kedua gambar tikus mondok...
Kelihatan KRZ sedang ketawa di belakang!!!
Yang ni pulak bila jari2 kami bengkok....
Gambor ni buat kami sakit perut menahan...kihikihik...
hillarious sungguh...
Ini gambar kami...
Padah gedik!!!
KRZ siap pegang kepala aku tau! Takut aku larik....
seterusnya...pasangan sewel....
KRZ jadi orang kurang upaya...
Owh! Hilang duka nestapa malam tadi.... nasib baik aku ikut KRZ ke sini, kalau tak, maunya aku mandom lagi....Oklah yer...Wassalam...

1 comment:

Arechick Lana said...

muhahahaa//mmg kelako..

gigi KRZ bapak la beso..huhu

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog