Friday, October 17, 2008

Jalan2 ke Pasar Malam...

Lepas Maghrib, KRZ ajak aku p makan kat Anwar, teringin tosai katanya... Aku seperti biasalah, ok saja.... takde amik gambar pun kat Anwar sebab dah pernah masuk dalam blog ni kan... tapi ada gambar p pasar malam la....kami hanya beli apam balik, belon rabbit untuk Fatin,dan juga anak tudung untuk aku...KRZ teringin sate, tapi pakcik yang menjual sate yang kami suka tu tak meniaga pulak, jadi takdelah beli.... sebelum balik, KRZ berkenan dgn sling bag ni...almaklumlah nak letak barang2 dia yang banyak, phone, wallet, kunci keta, pendrive dsb....tapi bila ditanya RM50 pulak harganya...terus tak jadi beli...KRZ kata nak p tengok kat Uptown... tak tahulah bila pulak nak p...ni pulak Rafiq dok melangut tengok KRZ memilih bag....dan gaya terkini Fatin... sapa yang mengajar ni ha???? hi hi hi...cepat dia belajar jadi minah posing! Oklah...BYE!

1 comment:

Arechick Lana said...

mustilah akak acik yg ajar patin gedik depan camera tu...comey ek beliau//

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog