Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

Jalan2 Pegi Beli Hadiah!

Aku pg dating ngan KRZ kat One Utama, dah katanya free dari kul 3.30 - 5.30, maka harus aku rebut peluang keemasan!!! Kami bertemu di lot parkir.... sungguh sibuk para pekerja di JJ kerana esok adalah Member's Day.... Persediannya, hulamak! Hebat!!! Tapi, tak kosa aku nak p esok sebab konpom susah parkir dan terlalu ramai org! Aku kena beli hadiah untuk diberi pada rakan, sempena Hi-Tea anjuran Kelab Guru pada hari Khamis ni di Hilton Hotel... kami buat tukar2 hadiah, estimate harga barang RM15-RM20 je.... Sebab aku memang ngam dengan org yang aku nak bagi ni, aku lantak je beli harga dekat RM40... takde diskaun sebab belum hari diskaun lagi...bukan selalu pon...
nilah hadiahnya! Dah tak surprise!!!!
Yang ni pulak, aku tolong belikan untuk Liza.... dah tak surprise jugak!!!
Hehe... yang ini pulak sling bag KRZ...Pas beli, agak lapar rasanya,
ajak KRZ p makan kat Arena...
inilah hidangan kami.... Selepas makan, kami pun pulang....
La la la... senang hati sebab dah beli hadiah!

No comments:

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog