Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 16, 2008

Jom Makan di Shah Alam!

Sejurus pulang dari KL, KRZ terus ke Shah Alam, nak tengok banner KCT katanya.... sampai je Geng's Corner, nampak chef dia buat ni.... Roti John jer...
tapi cantik dan nampak macam sedap kan?
Jadi KRZ ajak aku makan kat dalam.... ni sementara menunggu la ni...dah oder....sampai makanannyer...
bila aku dah cuit ikan tu baru aku teringat nak amik gambor...
ku tengok muka KRZ dah semacam... meluat agaknyer aku asyik amik gambor, tapi aku abaikan...
ni sayur kangkung goreng belacan bersama telur dadar...ehm....telur tu wajib tau...pembuka selera.... kemudian makan...gaya Fatin.... bila kami dah nak selesai makan tetiba Ejan n Ina pun sampai.... nak makan juga, kalau tau tadi...awal2 aku tunggu depa, taklah membazir sangatkan...tapi takper, ada jer tukang perabih..
hehehe....Sesudah makan, aku pon tak tau apa motip KRZ tunggu lama2...ntah tunggu Biebo ker....design banner yang dia nak tengok tu ada pada Biebo, tapi dia kan macam anak dara...jadi, parents dia tak bagi keluarlah.... lagi pun, dia baru pau ayah dia laptop baru.... jadi baru2 ni kenalah dengar cakap....hehe....Rafiq dan Fatin menjadi perhatian malam tu...
ni, aku pun tak tau sapa yang pegang Rafiq ni... yang ini pon aku tak kenal ntah sapa2 la yang Fatin amik gambor...Ni pulak si Ejan bagi Rafiq minum air coke...alohai! berkerut muka yer...
akhirnya kami pun pulang, Fatin tertidur... Rafiq macam biasa, main...KRZ pun macam seperti biasa qso...aku jugak yang takde gambar...huhuhu...BYE!

2 comments:

Arechick Lana said...

itu standard kak..kita jela berpeluh ketiak amik gambo org kan..gambo makanan bagai..

tp nk amik muke kita punye la payah..
patut2 diorg ni kene la memahami kan..offer2 la diri amik gambo kita!hohoho

Aidafidah said...

Org bukannya tak faham kita dik, tapi naik meluat tgk perangai kita...

hu hu hu...

sangat sedey...

Sweet Memories....

Sweet Memories....

Blog Log

BlogCatalog